Dyrektor Centrum Cyfrowej Nauki i Technologii UKSW, Kierownik projektów i badań prowadzonych przez CNT UKSW w dziedzinach: informatyka, cyfryzacja, medycyna, analityka danych.
Specjalista w dziedzinie matematyki stosowanej, ekspert od modelowania matematycznego procesów i obliczeń wielkoskalowych. Modelowanie matematyczne procesów rozwoju w układach o strukturze złożonej.
Kierujący badaniami.
Profesor z obszaru biologii człowieka (antropologii). Zainteresowania badawcze obejmują obszar osteologii oraz odontologii. Współpracuje z wieloma ośrodkami naukowymi w kraju i zagranicą (m.in. Chorwacja, Austria, Francja, Niemcy, Wielka Brytania). Jest autorem i współautorem ponad 90 recenzowanych prac badawczych i przeglądowych. Przewodniczący Polskiego Towarzystwa Antropologicznego, członek Europejskiego Towarzystwa Antropologicznego oraz Międzynarodowego Towarzystwa Paleoodontologicznego. Członek Polskiej Akademii Umiejętności.
W projekcie odpowiada za koordynację merytoryczną od strony anatomiczno-antropologicznej.
Doktor jest autorem ponad 30 publikacji i wystąpień zjazdowych, Działalność naukowa i badawcza obejmuje zakres zagadnień związanych z metodami przetwarzania obrazów medycznych (TK, CBCT, MRI, USG, cefalometria, pantomografia) i mikrotomograficznych, algorytmami segmentacji, wspomaganiem komputerowym w medycynie, stomatologii i ortodoncji, modelowaniem do druku 3D oraz wirtualnej rzeczywistości. Prace badawcze dotyczą również zagadnień związanych z antropologiczną analizą historyczną materiałów kostnych i zębowych.
Członek założyciel Towarzystwa Wizualizacji Naukowej – VisNow.org.
W projekcie odpowiada za koordynację merytoryczną oraz za opracowanie platformy wizualizacyjnej.
Specjalista zajmujący się przede wszystkim szeroko pojętym wspomaganiem komputerowym prac inżynierskich. Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie druku 3D, pracujący na szeregu różnych urządzeń z dziedziny technik przyrostowych oraz technik digitalizacyjnych. Praktyk doświadczony również w obszarze projektowania i wdrażania w życie produktów prototypowych wspomaganych szybkim prototypowaniem.
W projekcie odpowiada za digitalizację materiałów szkieletowych.
Grafik 3D z wieloletnim doświadczeniem w branży digitalizacji 3D, ze znajomością specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania służącego do zbierania i obróbki danych geometrycznych oraz tekstury obiektów. Ma w swoim portfolio projekty digitalizacji zabytkowych budynków, dzieł sztuki, szczątków ludzkich czy obiektów przyrodniczych.
W projekcie odpowiada za digitalizację materiałów szkieletowych.
Iwona Wendel
Agnieszka Szpringer-Lachowska
Anna Guzik
Dorota Tokarska